Obchodní podmínky

 

Obchodní podmínky e-shopu Sragicards.cz

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím při uzavírání kupních smluv prostřednictvím internetového obchodu umístěného na webové adrese www.sragicards.cz.

1. Úvodní ustanovení

Prodávající:

Štefan Šraga

IČO: 19151578

Se sídlem: Petra Jilemnického 2451/2, 434 01 Most

Neplátce DPH

Kontaktní e-mail: info@sragicards.cz

Telefon: +420 737 419 707

Podnikatel je zapsán v živnostenském rejstříku.

 

2. Informace o zboží a cenách

Na e-shopu Sragicards.cz jsou prodávány sběratelské karty (např. hokejové, Pokémoni, apod.) jednotlivě, nikoli v originálním balení. Tyto karty mohou být použité, získané z jiných sbírek, burz nebo vybalené z původních balení. Ceny zboží jsou konečné, nejsme plátci DPH.

Zboží odpovídá stavu uvedenému na e-shopu prostřednictvím fotografie(í). Pro posouzení vlastností a stavu karty je však vždy rozhodující její textový popis v detailu produktu. V případě nejasností nebo potřeby detailnějšího posouzení nás neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese info@sragicards.cz.

V případě zobrazení nereálné ceny nebo zobrazení vysoce netržní ceny, kdy za netržní cenu je považována taková cena, která je pod naší nákupní cenou, si vyhrazujeme právo tuto položku odstranit z objednávky (tj. odstoupit od kupní smlouvy nebo zčásti odstoupit od kupní smlouvy týkající se zboží s vysoce netržní cenou). Zákazník bude o této skutečnosti informován na e-mailovou adresu.

Cenové podmínky
Uvedené ceny jsou konečné; nejsme plátci DPH.

 

3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu Sragicards.cz jsou závazné. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi.

 

4. Platební podmínky

Kupující může uhradit kupní cenu následujícími způsoby:

Platební bránou ShoptetPay, která nabízí tyto možnosti:

1) Platbou kartou on-line

2) Google Pay / Apple Pay

3) Rychlou platbou přes banku

Zboží je odesláno až po přijetí platby.

 

5. Doprava

Zboží je zasíláno prostřednictvím Zásilkovny nebo PPL. Osobní odběr není možný. Zboží je odesíláno po úhradě objednávky do dvou pracovních dní. Pokud by odeslání zboží mělo být zpožděno, zákazník bude o této skutečnosti informován.

Cena dopravy je uvedena v průběhu objednávkového procesu. Výše nákladů spojených s dodáním zboží bude záležet zejména na zvoleném dopravci nebo způsobu přepravy.

 

6. Uživatelský účet a bonusový program

  1. Zákazníci mohou na webových stránkách www.sragicards.cz nakupovat i bez registrace. Pro usnadnění nákupu se může kupující zaregistrovat na webových stránkách e-shopu a vytvořit si tak uživatelský účet. Registrace se provádí zadáním platné e-mailové adresy a zvolením hesla. Kupující je povinen uvádět při registraci pravdivé a aktuální údaje a v případě jejich změny je aktualizovat.
  2. Každý registrovaný zákazník se automaticky stává členem bonusového programu. Za každých 50 Kč z hodnoty objednávky na e-shopu Sragicards.cz získává zákazník 1 bod. Každý bod má hodnotu 1 Kč a lze ho uplatnit jako slevu na další nákup. Maximální sleva, kterou může zákazník uplatnit pomocí bodů z bonusového programu, je 10 % z hodnoty objednávky.Počet získaných bodů je uvedený v uživatelském účtu.
  3. Nasbírané body může zákazník uplatnit jako slevu z další objednávky. Hodnota jednoho bodu a minimální počet bodů potřebný k uplatnění slevy jsou uvedeny na webových stránkách e-shopu. Slevu lze uplatnit v průběhu objednávkového procesu. Minimální výše objednávky pro čerpání bodů a uplatnění slevy je stanovena na 199 Kč. Slevu z ceny zboží poskytnuté v rámci bonusového programu není možné kombinovat s dalšími slevami.
  4. Platnost nasbíraných bodů je omezena na dobu 24 měsíců od jejich připsání na zákaznický účet. Po uplynutí této doby body propadají bez náhrady.
  5. Provozovatel e-shopu si vyhrazuje právo zrušit uživatelský účet a zrušit platnost nasbíraných bodů v případě porušení těchto obchodních podmínek nebo v případě podezření na zneužití bonusového programu.
  6. Provozovatel e-shopu si vyhrazuje právo kdykoliv změnit pravidla bonusového programu, včetně hodnoty bodů. O změnách bude zákazník informován na webových stránkách e-shopu.

 

7. Odstoupení od smlouvy

1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží.

  1. Spotřebitelé mohou odstoupit od kupní smlouvy jakýmkoliv jednoznačným prohlášením. Můžete nám například zavolat na naši zákaznickou linku, nebo napsat e-mail na info@sragicards.cz. Jakmile odstoupíte od kupní smlouvy, zašleme Vám potvrzení přijetí tohoto oznámení o odstoupení od smlouvy, případně se Vás zeptáme na údaje potřebné k vyřízení tohoto požadavku.

  2. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
  • poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
  • dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • v dalších případech uvedených v § 1837 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
  1. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
  2. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

  3. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

  4. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

  5. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

  6. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Spotřebitel odpovídá podnikateli za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Vzhledem k tomu, že předmětem prodeje jsou sběratelské karty, je kupující povinen vrátit zboží v takovém stavu, v jakém ho převzal. Pokud kupující vrátí zboží ve zhoršeném stavu, je prodávající oprávněn požadovat náhradu škody odpovídající tomuto zhoršení. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

  7. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.

8. Reklamace

  1. Kupující je povinen zboží při převzetí zkontrolovat. V případě zjištění vady je nutné vadu vyfotit a popsat a porovnat se stavem zobrazeným na e-shopu. Reklamace budou posuzovány individuálně dle doložené dokumentace. Přijetím těchto obchodních podmínek kupující souhlasí s tím, že na prodávané sběratelské karty, jakožto použité zboží ve smyslu § 2168 občanského zákoníku, je poskytována záruka v délce 12 měsíců. Záruka se nevztahuje na vady, o kterých byl kupující informován, ani na běžné opotřebení. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil.

  2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady, zejména, že věc odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem, je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil a že je dodána s ujednaným příslušenstvím a případnými pokyny k použití. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat,
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  1. Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí. Na prodávané sběratelské karty je poskytována záruka v délce 12 měsíců.

  2. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. V případě výskytu vady, která představuje podstatné porušení smlouvy, může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
  • odstranění vady opravou věci, 
  • přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo odstoupení od smlouvy.
  1. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li kupující své právo včas, má právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

  2. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

  3. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.

  4. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.

  5. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

  6. Prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.

  7. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.

  8. Volbu způsobu reklamace má kupující.

  9. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. 

  10. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dní od jejího přijetí.

 

9. Ochrana osobních údajů

Prodávající se zavazuje chránit osobní údaje kupujících v souladu s nařízením GDPR. Podrobnosti o ochraně osobních údajů jsou uvedeny v zásadách ochrany osobních údajů na stránkách e-shopu.

 

10. Závěrečná ustanovení

  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a zákazníkem z kupní smlouvy.

          2. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 17. 6. 2025. Prodávající si vyhrazuje právo je kdykoliv změnit. Nové podmínky budou zveřejněny na stránkách e-shopu.